Rozhodně byste měli povinně začít sledovat ty nejvíc navštěvované a nejoblíbenější blogy v ČR, to jen pro inspiraci. Začněte třeba s www.sandraleopardova.blogspot.com. Vaším omylem ale bude, očekávat šestnáctiletou zamindrákovanou holku, co si prostřednictvím blogu řeší své pubertální bolístky. Sandra je bezpochyby jednou z nejoriginálnějších blogerek současnosti a tvoří základ celé české „blogové komunity". Díky tomuto věhlasu se jí dostalo i několik poct, které dobré blogerce v dnešní době náleží. Sandra má díky blogování na kontě třeba roli modelky na přehlídce Magdy Marnell, byla pozvána na zahajovací party otvírání prestižního pražského Simple Concept Storu a samozřejmě je takřka stálým hostem v showroomu módního řetězce H&M.
Dále ještě navštivte www.heels-in-prague.blogspot.com a www.terunyblog.blogspot.com. Tyto tři dívky mají dokonale odlišný pohled na módu a jistě vás minimálně jedna zaujme, záleží jen na vás, jestli to bude vintage Teruna nebo ženskost podtrhující Adéla.
Nadpisy u článků anglicky, prosím
K tomu, abyste mohli něco tvořit, potřebujete také nekompromisně vědět alespoň to, kdo je Karl Lagerfeld a že nejdražší nákupní třídou v Praze je Pařížská ulice a pokud odtud máte alespoň papírový sáček od Cartiera, je vše v pořádku. Totiž, abyste správně rozuměli, kvalita blogu tří slečen výše se úplně přesně neshoduje s kvalitou některých ostatních českých blogů. K dosáhnutí alespoň pěti pochvalných komenářů pod vaším postem, totiž vůbec nemusíte prezentovat vaší práci, stačí jen navštívit některý z veřejně dostupných módních webů, odtud stáhnout fotky z nejnovější kolekce od Balmaina, připsat něco ve stylu: "Prostě miluju ty ostré linie!" a tradá! Pochvala vás nemine. Za nějaký ten čas strávený na blogu si postupně vytvoříte armádu svých zarytých stoupenkyň, tzv. followers, čím víc, tím líp, samozřejmě.
Není se tedy čemu divit, že stín špatných rádoby blogerek dopadá i na výsluní těch originálních, nápaditých a proto u nás nejsou tyto dívky brány vážně. Pokud i vy stále vážně chcete přispět svým domečkem do blogového městečka, tak se vyvarujte tomu, do čeho jsem se pustila v předchozím odstavci, proboha vás prosím.
Práce na plný úvazek
Jestli se vám to podaří, jestli to budete dělat opravdu dobře, kouká z toho mnohem víc než jen uspokojení vašeho tvůrčího ducha. Kouká z toho při velkém úspěchu hodně výhod a pozvánek na křídovém papíru. V blogovém "průmyslu" totiž děláte nevědomky obrovskou reklamu pro značky, jež většinou ve svých postech prezentujete v podobě outfitů. A kvůli tomu, že se vám v minulém příspěvku na ruce houpala modrá Balenciaga, může klidně stoupnout obrat této značky o několik procent. Výrobce bude pochopitelně tak vděčný, že vám obratem zašle další, pro změnu červenou Balenciagu společně s pozvánkou na jeho nejnovější show.
Toto všechno není nic neobvyklého pro zahraniční blogerky, jejíchž blogy navštíví denně přes několik tisíc návštěvníků a přední návrháři jsou jejich nejlepšími kamarády, jejich blogy jsou často jejich opravdovou prací na plný úvazek. V každém případě si takovou pozornost zaslouží. Fotky jejich outfitů, doplňků nebo různé jiné příspěvky jsou často téměř uměleckým dílem. Tyto dívky pomáhají formovat módu, současné ženy, vytvářejí módní trendy. Jsou opravdové, ne jen nalíčené panenky pózující před foťákem.
http://czechfashionmedicine.blogspot.com/
Zvláštní, že až teď se všichni hrnou na blog, jen proto, aby se stal populárním a tzv. aby žil. Ještě nedávno, když někdo zjistil, že já a ostatní máme blog, pouze se nám vysmáli, že je to očividná blbost, která nikam nevede a hlavně nemá smysl, akorát nám zabírá čas. Blogy nejsou jenom o módě a proslavení se...
A ty máš nějaký Fashion blog?
Tý vogo já nežiju! :-(
Pěkný modelky, škoda že jsou z plastu :(
Poslat nový komentář